Zodiakalny Baran.

          Tak na gorąco i spontanicznie chciałabym się tu podzielić pewnym spostrzeżeniem na temat opinii i wiedzy jaką posiadam odnośnie Barana.         Tzn. każdy z Was może sobie poczytać na ten temat w różnych mediach, zodiakach i będzie orientować się dobrze w tym konkretnym temacie. 
     Ogólnie można ich określić jako dobrych ludzi, spokojnych i uczynnych, ale wiadomo nikt nie jest idealny i Baran też to ma.  
     Jedno mnie bardzo zastanowiło, wręcz zszokowało i nawet zaczynam z rezerwą podchodzić do ogólnej opinii na temat charakteru jaki ma ten zodiak.  
       Baran - manipulant. (?) A jednak!
      Mojego przyjaciela żona jest z pod znaku Barana i jest wspaniałą żoną, ale potrafi świetnie manipulować swoim mężem. 
       Znam kilka osób z pod tego znaku i wiem o nich to i owo, ale o manipulacji nigdy nie słyszałam. 
      Dodam, że również zaliczam się do tego grona i nie zauważyłam takiego zachowania u siebie względem najbliższych, ale być może jest tak, że moich wad nie zauważam osobiście i nie chcę przyznać, że nie jestem idealna. 
      Coś w tym musi być, jak sądzicie?
                       






      
       

Komentarze

Popularne posty