Toczek z woalką, moje hobby.

           Opowiem Państwu o moich ozdobach na głowę, które sama projektuję i wykonuję. 
       Właściwie to szyję je od wczesnych lat mojej młodości. 
      Pierwszy egzemplarz był dla mnie, potem szyłam inne rzeczy, ale gdy pojawiły się u mnie moje dzieci, to dla nich szyłam jakieś kapelusiki, czapeczki, a między czasie i znajomym coś uszyłam lub zdziergałam, wiadomo że i pieniążki też potrzebne były. 
       Minęło parę ładnych lat, dzieci porozchodziły się po świecie, a ja miałam więcej czasu i szyłam pojedyncze sztuki i udawało mi się je nawet fajnie sprzedać. 
      Wtedy nie brałam jeszcze za bardzo poważnie mojego hobby, ale zachęcona przez moją najbliższą rodzinę, że powinnam rozwinąć swoją pasję tak na poważnie, zaczęłam się zastanawiać nad tym tematem. 
       Gra jest warta świeczki, chociaż z jednej strony zawsze są jakieś wątpliwości, ale jeśli nie spróbujesz to nigdy nie dowiesz się czy było warto, czy nie i będziesz żałować do końca życia, że się nie spróbowało.
       Z drugiej strony mam powód aby tym szyciem i projektowaniem zająć się zawodowo, ponieważ będę w domu i nie będę musiała wyjeżdżać za granicę do pracy.
       O moim zdrowiu nie wspomnę, bo to osobna bajka.
      Od początku tego roku zaczęłam kupować różne materiały, aby mieć z czego robić te małe cudeńka. 
       Gdy wracałam do domu z pracy z Niemiec od razu zabierałam się za te koronki, fiżbinki, piórka, koraliki, kryształki i wiele innych drobiazgów.  Szybko tego się nie da wykonać, bo jest to praca bardzo przyjemna, ale żmudna, powolna. 
      Kilka projektów mam już wykonanych i są wystawione w moim sklepie internetowym. 
     Założyłam działalność. Poważna sprawa. 
     Bardzo dużo czasu spędzał na zaprojektowaniu każdej sztuki i zdarza się, że przez jeden dzień uda mi się tylko jeden projekt wykonać. 
      A teraz zapraszam Państwa do oglądania. 
Kilka projektów (- projekt to jedna sztuka, która różni się od innych -)  mam w kolorze czarnym i będzie ich sukcesywnie więcej.
       Kilka zdjęć jest z poprzednich lat. 
       Moje propozycje można  dopracować jeśli będzie trzeba, jeśli klient sobie tego zażyczy, a tzn, że każdy ma swój gust i on nie podlega dyskusji, więc zawsze mogę coś zmienić pod potrzeby osoby zainteresowanej.

 ewart-handmade kropka pl

      Zamawiam nowy asortyment jeśli chodzi o kryształki.
      Na razie zakupię próbkę tych kryształków, wysyłkowo, bo w Poznaniu jest ta firma.
     Jeśli spodobają mi się, to zamówię odpowiednią ilość i wtedy będą nowe projekty. 
       Zapraszam również na mój profil na YouTube, gdzie mogą Państwo obejrzeć i podpatrzeć, i w rezultacie osobiście uszyć sobie coś fajnego, jedynego w swoim rodzaju i wyjątkowego. 
 https://www.youtube.com/watch?v=3kCoA53CnzQ&list=PL-01gPh7wLXkOVpQ-hQ53CcMFBIVENBmu





 






































   

Komentarze

Popularne posty