Witajcie z Całego Świata.

        Czasami zaglądam w ustawienia na moim profilu tego bloga i oczom nie wierzę, że taką siłę ma moc przekazu internet.             Czytacie ( i dziękuję Wam za zainteresowanie) moje krótkie opowiadania, moje relacje i refleksje, oglądacie moje zdjęcia, które zamieszczam i to Wasze zainteresowanie podnosi mnie na duchu.
     W prawdzie nie mam dużo do zaoferowania dla Was, nie jestem wykształcona na tyle, aby czuć się jakąś cudowną pisarką, chociaż pragnęłabym, ani osobą publiczną, celebrytką. 
      Od wielu, wielu lat mam takie pragnienie przeczytać książki Olgi Tokarczuk. Jej twórczość, a szczególnie jej wypowiadane słowo, słowo pisane tak piękną polszczyzną wywarło na mnie ogromne wrażenie i od niej chcę zaczerpnąć z jej źródła w jaki sposób pisać poprawnie to  słowo. 
    A dziś 74 Rocznica Powstania Warszawskiego, trzeba o Tym pamiętać. Oddajmy tym wszystkim wielkim ludziom, tym umęczonym HOŁD PAMIĘCI. Tym żyjącym SZACUNEK I HONOR.   
      To może króciutko jeszcze jeden temat, tak na żywo poruszę.
W Toruniu we wrześniu zamierzają ludzie zrobić MIESIĘCZNICĘ pod pomnikiem Mikołaja Kopernika. Jest to wołanie o pomoc dla osób niepełnosprawnych, które żyją w wielkim ubóstwie. Żyją one za 900 zł na miesiąc i maja wiele innych problemów i bez pomocy państwa nie dają sobie rady. Bardzo dobra inicjatywa!
MIESIĘCZNICA DLA ŻYWYCH W POTRZEBIE.
    Jeśli będę miała jakieś bliższe informacje, będę Wam pisać.
A może inne miasta wezmą przykład i zrobią to samo? 
       Ps: fotka - błąd w sztuce, ale obecnie poprawiona z lewej na prawą. 


Komentarze

Popularne posty