Opiekunka medyczna w kuchni. Przepis. Skrzydełka i ziemniaczki zapiekane.

             Moja zmienniczka pyta: Ewa, a co gotujesz naszemu podopiecznemu na obiad? Tak więc z dedykacją dla niej, jak i Was wszystkich, którzy jesteście zainteresowani, co w garnku piszczy 🎃 
 Kupiono na obiad jakieś gotowe, panierowane skrzydełka mrożone w paczce. Podobno to rarytas, a ja nie znam się na kupnych, jedynie na swoich z mojego gospodarstwa i chowu ;)
Połowę tej porcji zawinęłam w metalową folię uprzednio natłuściłam oliwą, a na drugą folię ułożyłam kartofelki posypane czym się da: sól, papryka, pieprz, kminek, oregano oraz posiekaną cebulkę i również natłuściłam oliwą. 
Zapiekłam w piekarniku ok. pół godziny w 150 stopni C.
       Próbowaliście zapiec w takiej folii banana? Bardzo smaczny.









 
 

Komentarze

Popularne posty