Jeansowe torebki, torby i plecaki

                   Nie mialam czasu tu zajrzeć i coś ciekawego Wam opisać, bo siedziałam przy maszynie do szycia i  szyłam te moje szmatki.
       Coś mi po tej mojej głowie chodzi, że poprostu muszę coś robić, a że w domu dużo tej pracy nie ma, więc wypełniam sobie czas moim światem marzeń.  Tak, myślę, że to są jakieś fantazje z tym szyciem, dzierganiem i tworzeniem różnych ręcznych robótek. Kasy z tego rzadnej, wręcz przeciwnie, ale lubię to co robię.
        Uszyłam parę toreb z jeansu i jeszcze kilkanaście modeli wymyślonych przeze mnie ozdób na damską głowę. 
Mam nadzieję, że niektórym dziewczynom jak i paniom spodobają się, ale narazie ,,sza''. Opiszę o tym innym razem.
       A wracając do jeansu, to mam jeszcze nie wykończone plecaczki, bo musze dokupić sznury (ale już na rachunek mojej firmy) i zanitować na dziurkach, więc też jeszcze troszkę zabiegów trzeba zrobić. 
Ps: dwie ostatnie fotki, to fotki mojej ulubionej torebki jeansowej. Noszę ją każdego roku letnią porą, bo ją bardzo lubię (to już ładnych parę lat ), a skórzana torebka leży na półce ;) 👅 Nawiązanie do tematu:https://ewaspadlazdrzewa.blogspot.com/2018/07/relacja-z-przeszosci-hand-made.html 

















Komentarze

Popularne posty