Drobiowe pałki faszerowane. Przepis.

             W mojej kuchni staram się dostarczać moim konsumentom dużo przyjemności w spożywaniu posiłków, które przyrządzam. Menu musi być różnorodne, ale zależy to od tego w jakim stopniu mam zaopatrzoną spiżarkę w odpowiednie warzywa, owoce i mięsa różnego rodzaju oraz przyprawy. 
          Moje potrawy nie są wyszukane, są proste w wykonaniu i zazwyczaj bardzo smaczne. 
         Dziś przyrządziłam drobiowe pałeczki na jutrzejszy obiad.
A więc napiszę krótko, bo fotki będą mówiły same za siebie.                    Jednym ze składników jest musztardza, której użyłam do posmarowania zamkniętych szpikulcami pałek. 
         Dodatkowo na moim kanale Youtube  ,,babcia Ewa w kuchni'',
czyli  
 https://www.youtube.com/watch?v=5cEutPP1j3A&list=PL-01gPh7wLXloRps3s85VoXk3ynSksKtD&index=10










Komentarze

Popularne posty