Moje relacje w transmisji na żywo.

       Pokusiłam się na coś, co jest w brew mojej naturze, ale właśnie dzięki niej, tej przekornej, a zarazem drżącej z nieśmiałości pokonuję swoje czarne moce. 
      Tak więc, stało się i teraz czuję się bogatsza o nowe doświadczenie i bardziej pewna siebie.
      Ci, którzy brali udział w moim osobistym eksperymencie na pewno również coś dobrego wynieśli z tego, o czym opowiadałam.       Są również tacy, którzy znają mnie osobiście lub znają w mojej miejscowości i to, tym bardziej mnie zobowiązywało do przedstawienia siebie, jako osobę naturalną i autentyczną, także moja rodzina rozsiana po świecie zaglądała na te relacje. Tematy które pojawiły się w moich relacjach są prawdziwe i nie są ,,robione pod publiczkę''.  
     Wszystkim bardzo dziękuję za słowa wsparcia i zainteresowanie.
      Gdybyście Państwo chcieli lub mieli takie życzenie, to zapraszam do facebooka na mój profil. 
     Można wysłać do mnie swoje zaproszenie dla mnie skutkiem czego będzie nas więcej w znajomych.
A tu, niżej jeden z odcinków takiej relacji na żywo. 

https://www.facebook.com/ewa.adamkiewicz.7/videos/2073783516014693/

Komentarze

Popularne posty